Badande barn

River tog sig ett bad i går, Oliver kröp på golvet och vad nyfiken på vad River gjorde så han kröp ut i hallen och tittade nyfiket på River.
Efter en stund så går Tom och kollar till River och jag hör hur han frågar River med arg röst "vad gör du"  River tyckte att Oliver också skulle bada så han hade tagit duschen och sprutat på Oliver. Badrumsgolvet, hallgolvet och Oliver var dyngsura, jag tyckte detta var ganska roligt så jag kunnde inte visa mig för River då jag inte kunnde hålla mig för skratt, men det kunnde Tom för han var inte alls lika road :-) Men Oliver verkade nöjd och verkade inte bry sig att han fick en dusch med kläderna på, men han är väll van sen skurhinksbadet :-)

50749-181


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback