Fönstermålning

Jag hade målat en jättefin snögubbe på Rivers ena fönster, och detta tog ett tag då jag inte är så duktig på att måla.
River var på sitt rum en stund och sen kom han ut: "Mamma, jag skulle göra snöggubben lite mer vit, men det blev fel"  Ja, snögubben var vit med gråa fläckar men jag fixade till det.
Dagen efter var Rivers kusin och lekte med honom, rätt som det är så säger dom: "Vi skulle måla bebissnögubbar men dom rann ner på den stora"  Måttligt irriterad ber jag dom att gå väck från fönstret, men sen tänker jag att: Äsch, dom vill juh måla på fönstret så jag tar väck snögguben och låter dom måla på ett varsitt fönster och det tyckte dom var jättekul

50749-170
Ja, ni ser juh vem som gillar att måla :-)
Felicia målar en blomma och River en ??? :-D
50749-171

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback