Nya framsteg

Oliver fortsätter att göra framsteg i rask takt, nu ställer han sig upp mot grejer själv...känns som att det är ganska tidigt att börja med det redan vid sju månader, eller? Jag kommer juh inte ihåg när River började med det.
Är juh ganska farligt dock, för rätt som det är får han syn på något längre bort och släpper taget så nu vågar man juh knappt släppa han ur blicken änns i två sekunder för rätt som det är står han upp.
Jaja, jag får väll sätta en hjälm på honom :-) Eller får hemmet gro igen åh så får jag försöka turbostäda när han sover, men när ska jag få vila eller sitta vid datorn då? Hmm, jo jag får göra det när Tom är hemma, eller Tom får städa och jag vakta Oliver, japp där har vi den perfekta lösningen :-D

River imponerade på mig i dag med att räkna till 27, så långt har han aldrig klartat att räkna själv innan.
Och när han skulle öppna lucka 11 på julkalendern så fick jag inte visa vart den va för den skulle han hitta själv, fråga mig inte hur han lyckades men rätt lucka blev det! Trodde inte han visste att elva var två ettor, men de kan juh mer än vad man tror :-)

image180

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback