Vatten, vatten, vatten...

Jag har just torkat upp ett ex antal liter vatten från golvet, jag höll på och torka golven och lillkillen var på säkert avstånd...trodde jag ja...när de väl fått fart på ålningen så gå det FORT! Rätt som det var hade jag en hel liten sjö på golvet och Oliver låg glatt mitt i och plaskade :-)
En del julklappar fick sig ett bad också, så de ligger på torkning nu, får se om de klarar sig eller om jag få slå in dom på nytt.
River var så snäll att han hjälpte mig att torka upp...han är duktig min stora kille :-)

Ja, det där med julklapparna, ni som får julklappar av oss, räkna med att de kan se ut hur som helst!
Oliver älskar att åla fram till julklapps högen och bita på julklapparna, så i en del är det lite småhål på pappret, snöret sitter inte så fint som det gjorde från början och det finns inga garantier för att det inte sitter en fin liten spya på något paket och som pricken över i:et så kommer nu en del julklappar vara skrynkliga och lukta såpa :-D

GOD JUL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback