Vem kan det vara :-)

Hemlig skrev:
Hej sandra.
Kul att du med har 2 barn. vi lekte en del som barn när jag bodde i skillingaryd :). Nåväl , ha det gott

Sandra skrev:
Nyfiken är jag på vem "Hemlig" är som jag lekte med när jag var liten...skriv gärna vem du är åh stilla min nyfikenhet :-)

Hemlig skrev:

bodde uppe i backen :)..haha detta kan ju bli en kul gissningslek :). initialer var H.T =)

Sandra svarar nu:
Tänkte skriva att jag inte har en aning, men så kom jag på det, de måste vara Hanna :-)
Eller???


Kommentarer
Postat av: AdeleSiljemark

Läs om mig, mitt liv och alla galna saker som händer runt omkring :)

Postat av: hemlig

haha...kanske det =)

2008-02-23 @ 18:12:29
Postat av: hemlig

vem vill du att det ska vara =)

2008-02-24 @ 19:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback