Mitt i natten...

...är det och jag har precis torkat spyer...SUCK!
Oliver har spytt varje natt sen han började med sina nya medeciner.
Jag hörde att han började bli orolig i sin säng och gnällde lite, jag skyndade mig in då jag visste vad som var på gång men jag hann inte...hela sängen full av spyer!!! Och dumma jag har missat den plastade froten så även madrassen blev blöt :-( Jaja, han får sova i vagnen i natt...åkpåsen är ju i alla fall ren för den tvättade jag i går efter som han spydde ner den kvällen innan. Stackars liten!

Men han blev nog pigg av medecinen på dagen, han vaknade klockan sju i dag på morgonen och i vanliga fall när han vaknar vid sju så brukar han somna om vid nio och sova ca en timme och sen somnar han vid tolv igen och sover två timmar.
Men icke idag, klockan elva gick vi ut med vagnen (ett säkert kort för att få en trött Oliver att somna) Men Oliver var inte trött...hur pigg och glad som helst! Först klockan två så lyckas jag få honom att somna, det har aldrig förr hänt att han varit vaken från 7.00 till 14.00 Det måste vara medecinerna, dom kan juh bli pigga av dom...jaja vi får väll se hur det går i morgon.

Jag tänkte gå och lägga mig nu men vet inte om det är lönt då Oliver verkar orolig i vagnen...Hmm, jo jag måste juh sova, vill inte sova bort hela förmiddagen i morgon. Jag lägger mig och hoppas på det bästa, spyr han eller får en hostattack så får jag masa mig upp och ta hand om det då.

Ojoj...00.33....Zzzzzz.................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback