Svar på kommentarer av "Hemlig"

Är dumt att man inte har en riktig gästbok här så att man kan svara på inläggen där.
Jaja, jag får väll skaffa mig en riktig hemsida med gästbok och grejer :-)

Hemlig: Tjena. Tråkigt att han fått astma. Min son har med astma och har samma mediciner. Kram från " Hemlig".

Hemlig: Monkey town ser jag :9. Eldoradot för ungar. Visst är det toppen där?!

Sandra: Hur gamal är din son?
Ja Monkey Town är perfekt för energiska barn
:-D
Är det du som har grattat mig på family och skrivit hemlig?

Ha dé bäst...Kram Sandra


Kommentarer
Postat av: H

Japp det är jag :). Tror ju att du har en aning om vem jag är,..hihi. Ja monkey town är toppen för energiska barn. Har ju en son som har all energi i världen :) och han är en pigg och glad 5 åring,sen har vi en liten dotter på 1 år och 4 mån som också avgudar det stället. Vill inte skriva ut vem jag är då de finns personer som sen tar kontakt (oönskade alltså),har hänt!*uurrrk*.
Kramis

2008-03-13 @ 08:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback